dinsdag 29 maart 2016

Weer wat nieuws.

Het was een lekker weekend om te quilten. Tenminste de Paasdagen. Wat een storm en regen hebben we gehad. Vandaag was het niet veel beter maar ik heb begrepen dat het mooie weer echt in zicht is.Wat zal dat fijn zijn.

Maar het quilten dus. Ik heb weer een top af. En ik ben er helemaal weg van. Ik heb er een foto van gemaakt maar de kleuren lijken niet al te best .Dus heb ik er twee bij gemaakt met wat beter zicht op de kleuren van de randen.
Hij gaat nou weer bij de stapel tops waar ik nog eens een quilt van ga maken, hihi.

Verder heb ik 20 blokken met de hand gemaakt van Kaffe Fassett stoffen. Die ga ik nu dus aan elkaar zetten en dan heb ik weer een top af. Tops maken vind ik echt het leukste werk en veel quilters zullen het met me eens zijn. Steeds weer iets nieuws beginnen is toch zo leuk.

Maar hier dus foto's.


 Hij is behoorlijk groot, voor mijn doen dan.














Tot de volgende keer.
Riet

6 opmerkingen:

  1. Je gaat als een speer lieverd, het is inderdaad een
    flink formaat, maar wat is hij MOOI, heel rustgevend
    vind ik hem.

    Hoe lang moest Jan zo met zijn armen breed uit staan, haha
    zie het al helemaal voor me, misschien riep hij wel.
    schiet op met fotograferen mijn armen verzuren, hahaha.

    En nu heb je alweer 20 blokken met de hand genaaid,
    van je favorieten Kaffe Fassett stoffen, ik
    heb grote bewondering voor je, echt geweldig!!!

    Geniet van een heerlijke week, en succes met alle
    vorderingen. Jaaaaaa ze zeggen dat de lente er aan komt,
    Jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

    Veel liefs,
    Josephine
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Riet, wat is dit mooi zeg! Ik houd van deze kleuren en ja, de quilt is erg rustgevend. Zo bijzonder om elke keer weer iets nieuws te zien, ik bedoel, bestaande blokken maar dan weer heel mooi verwerkt op je eigen manier met prachtige stoffen.
    Geweldig ook om te horen dat je de Kaffe Fasset stoffen met de hand heb genaaid en ik kan echt niet wachten om het te zien!
    Leuk!!!
    Liefs van Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie combinatie van stoffen is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is mooi geworden Riet, en wat een mooie stofjes zijn het.
    Ben beniwued wat je volgende "top"-project gaat worden?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige top! Wat een lief bloemetjesstofje heb je gebruikt. Waar een verregend Paasweekend al niet goed voor is!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wouw, wat is íe mooi geworden! Enne, ik deel je liefde voor tops maken hoor; ik gruwel van quilts afmaken, want ik hou het liefst alles in proces! Aan een goed boek mag immers eigenlijk ook geen einde komen toch!
    Groet van Mar

    BeantwoordenVerwijderen